Söndag.

Hej Raffe.
I dag är det söndag. Sista fulla dagen i Turkiet. I morgon bär det av hem. Jag kommer sakna det här stället jättemycket. Den här veckan har gått overkligt fort. Men vi har hunnit med så mycket kul.
Vi packade resväskorna redan idag så det är färdigt i morgon.
I morgon kl 11 kommer transferbussen å hämtar oss på hotellet och tar oss till flygplatsen i Antalya.
Vi beräknas vara hemma på eftermiddagen runt 17 på Arlanda. Vi lär väl hamna i världens rusningstrafik på vägen hem. Så jag funderar på om man skulle äta på någon restaurang på hemvägen.
Tristan saknar nog oss. Vi saknar han som fan.
Nu ska vi snart nanna.
Hörs.
Pussar

Fredag.

Hej Raffe.
Veckan går fort. Asså vart tar tiden vägen egentligen?
I går var Bella och jag på promenad och hittade ett nytt centrum. Asså det var så stort att Bella och jag inte hann utforska hela centrumet.
Så det blir en till vända till det stora centrumet när solen gått ner.
Idag har jag tillbringat dagen i poolen och i solstolen om vartannat och i morgon skall vi ta oss till beachen. Sen i morgon eftermiddag blir det spa igen.
Det där spa dom har på hotellet är suveränt och riktigt bra priser. Men nu blir det en timmes siesta innan middagen.
Ha det bäst ✌
Pössar

Lillördag.

Hej Raffe.
Långpromenad idag med strandpromenad. Det var varmt men jävligt skönt. Vi tog in på en restaurang och tog in lite förfriskningar å mådde enbart gott.
på vägen tillbaka så gick vi in å åt lunch på ett ställe där vi åt sist när vi var i Turkiet. Ett jättebra ställe. Jag åt en döner kebab med pommes. Asså. Godare kebab får man leta efter.

När vi kom tillbaka till hotellet så var jag dåsig och svettig. Man blir det av långpromenader ovh värmen. Det är 29 grader i skuggan idag. Och värmen ska tillta mer och mer i veckan. I slutet av veckan ska det bli 37 grader i skuggan.
jag lägger inte upp några bilder nu på bloggen. Ni får se videoklippet som jag ska göra hemma sen.
Nu blir det till att gå ner till baren ocg ta en eftermiddagskaffe.
Ha det bra alla.
Pussar

Dag två i Turkiet.

Hej Raffe.
Idag har det blivit mycket promenader. Det jobbigaste är när man blir stoppad när man går förbi varenda matställe och blir förfrågad om man Vill äta hos dem. Det är skitjobbigt.

Jag har hunnit på att prova på Hamam idag med helkroppsmassage. Det var så jäkla skönt att det kommer bli fler gånger. Jag trodde jag skulle bli masserad av en kille. Men så var det inte. Utan en ung thaitjej.  Men i allafall så var det den skönaste massagen jag har varit med om.

I morgon ska vi äta lunch utanför hotellet och kanske middag. Så det blir rätt nice.
Nu ska vi nanna så vi orkar att göra Turkiet osäkert i morrn med.
Natti natti
Pöss

Äntligen Turkiet.

Hej Raffe.
Äntligen framme. Har checkat in och har precis ätit lite mellis. Och nu ligger vi å vilar på rummet.
Både jag och Bella är jättetrötta. Det blev inte speciellt mycket sova inatt, så trött är man.
28 grader i skuggan och varmare kommer det bli i veckan.  Dom har lovat upp mot 40 grader i veckan.
Nu blir det vila före middagen. Sen blir det barhäng.
Ha det gott alla
Pözz

Snart dags.

Hej Raffe.
Snart dags för avresa. Allt är nästan packat. Det är bara ett par få saker som hänger på klädstrecket som håller på att torka som skall ner i resväskan.

En kompis håller på att försöka boka plats på vårt hotell. Hon och hennes dotter vill också åka utomlands. Det skulle va skitkul om dom fick plats på hotellet så vi kunde umgås under semestern.
När vi är nere i Turkiet så ska jag försöka uppdatera bloggen. Men ha inga förhoppningar. Gör jag inte det så uppdaterar jag när vi kommer hem som vanligt.
Vi kommer att ha bra väder i Turkiet har jag läst. Vi ska få mellan 25-30 grader och sol. Riktigt nice!

Jag har tagit det rätt lugnt i dag. Jag känner mig inte helt frisk så vila är vad som behövs.
Det har börjat domna i vänster tumme. Men jag antar att det är mitt diskbråck i nacken som spökar. Men det blir väl bra med det med tiden.
Bella e hos sin mamma i dag. Dom skulle äta kräftor. Jag blev också sugen på kräftor. Men jag får köpa det sen när jag kommer hem från Turkiet.
Ha det gott alla
Pussar och kramar.

Skolavslutningsdag.

Hej Raffe.
Skolavslutning idag. Bella gick ut nionde klass med skapliga betyg.
Jag känner mig stolt :)
Skolavslutningen var i kyrkan i dag. Det var så mysigt. I alla årskurser som Bella har gått så har dom haft skolavslutning i skolan. Men den här gången hade dom det i kyrkan.
Det var som när man själv gick i skolan och hade skolavslutning. Det blev som en Flashback.

I dag kom skattepengarna i på kontot också. Det känns skönt. Nu kan man placera dom på ett bra sätt.
Jag blir hemma från jobbet i morgon med. För jag hade lite feber i dag. Å det är dumt å gå tillbaka till jobbet för tidigt.
Nu ska jag krypa till kojs. Känner mig lite trött.
Ha det gott alla.
Kjam

Nationaldag.

Hej Raffe.
Idag är det nationaldag och den firar jag inte speciellt mycket i år. Ligger nämligen sjuk. har varit krasslig hela helgen och i dag är det värre än i helgen. Dyngförkyld och det är typiskt när det snart är dags för utlandsresa.
Som sagt. Utlandsresan är nära nu. Nästa måndag drar vi iväg i 8 dagar till Side i Turkiet.

Idag var Bellan ut med Tristan i koppel. Tristan tyckte det var jättemysigt. Så det lär bli fler gånger.
Äsch, Orkar inte skriva mer. Jag känner mig skrotig så jag ska lägga mig på soffan istället.