Lillördag.

Hej Raffe.
Långpromenad idag med strandpromenad. Det var varmt men jävligt skönt. Vi tog in på en restaurang och tog in lite förfriskningar å mådde enbart gott.
på vägen tillbaka så gick vi in å åt lunch på ett ställe där vi åt sist när vi var i Turkiet. Ett jättebra ställe. Jag åt en döner kebab med pommes. Asså. Godare kebab får man leta efter.
 
När vi kom tillbaka till hotellet så var jag dåsig och svettig. Man blir det av långpromenader ovh värmen. Det är 29 grader i skuggan idag. Och värmen ska tillta mer och mer i veckan. I slutet av veckan ska det bli 37 grader i skuggan.
jag lägger inte upp några bilder nu på bloggen. Ni får se videoklippet som jag ska göra hemma sen.
Nu blir det till att gå ner till baren ocg ta en eftermiddagskaffe.
Ha det bra alla.
Pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0