Dag två i Turkiet.

Hej Raffe. 
Idag har det blivit mycket promenader. Det jobbigaste är när man blir stoppad när man går förbi varenda matställe och blir förfrågad om man Vill äta hos dem. Det är skitjobbigt.
 
Jag har hunnit på att prova på Hamam idag med helkroppsmassage. Det var så jäkla skönt att det kommer bli fler gånger. Jag trodde jag skulle bli masserad av en kille. Men så var det inte. Utan en ung thaitjej.  Men i allafall så var det den skönaste massagen jag har varit med om.
 
I morgon ska vi äta lunch utanför hotellet och kanske middag. Så det blir rätt nice.
Nu ska vi nanna så vi orkar att göra Turkiet osäkert i morrn med.
Natti natti
Pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0