Snart dags.

Hej Raffe.
Snart dags för avresa. Allt är nästan packat. Det är bara ett par få saker som hänger på klädstrecket som håller på att torka som skall ner i resväskan.
 
En kompis håller på att försöka boka plats på vårt hotell. Hon och hennes dotter vill också åka utomlands. Det skulle va skitkul om dom fick plats på hotellet så vi kunde umgås under semestern.
När vi är nere i Turkiet så ska jag försöka uppdatera bloggen. Men ha inga förhoppningar. Gör jag inte det så uppdaterar jag när vi kommer hem som vanligt.
Vi kommer att ha bra väder i Turkiet har jag läst. Vi ska få mellan 25-30 grader och sol. Riktigt nice!
 
Jag har tagit det rätt lugnt i dag. Jag känner mig inte helt frisk så vila är vad som behövs.
Det har börjat domna i vänster tumme. Men jag antar att det är mitt diskbråck i nacken som spökar. Men det blir väl bra med det med tiden.
Bella e hos sin mamma i dag. Dom skulle äta kräftor. Jag blev också sugen på kräftor. Men jag får köpa det sen när jag kommer hem från Turkiet.
Ha det gott alla
Pussar och kramar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0