En helt vanlig lördagskväll.

Hej Raffe.
Det blir nog att jag har bloggen kvar eftersom jag inte vill radera mitt liv.
Den som kommer in här och läser vet bokstavligen om hela mitt liv nästan. Men detr är min dagboksblogg.
 
Det är som sagt väldigt länge sen jag uppdaterade ordentligt och kommer inte göra det som en vana igen men kommer att uppdatera lite då och då.
 
Jag har ju fått veta tjejen som jag vari i hop med då jag började med bloggen.har gått å dött. 
Hon gick bort för nått år sen. Jag blev lite ledsen i ögat när jag läste det. Må gud vara med henne.
Det var en tjej som jag trodde innerligt att det skulle bli något med. Allt började så bra då. Men det bliev kaos. Men känslorna fanns kvar där länge trotts att vi gick skilda vägar.
 
Jag trode inte jag skulle träfffa en ny körlek efter henne. Jag sa ju till mig själv att jag inte skulle träffa någon ny tjej, eftersom jag jämt har blivit så förstörd i själen efter varje förälskelse.
Men nu har jag träffat en ny. En tjej som jag inte kan skriva något vidare om med tanke på rådande omständigheter, Men jag har en ny kärlek. 
Så jag kommer inte skriva så mycket om henne.
 
Bella (min dotter). Hon jobbar och sliter. Jag jobbar och sliter. Jag har mina problem med hälsan.Jag har fått diagnosen fibromyalgi efter många år. Så nu har jag den stämpeln, jag har artros, inkontinens, diskbråck, SRS, piriformis syndrom, aperturus syndrom, adhd,alargi mm. Det är nog lättare att skriva det jag inte har fel på.
 
Till middag i dag käkade vi kycklinglårfilé med hemmagjorda potatisklyftor och gräddsås.
 
I dag har jag och min syster suttit och hållt på med styrelse arbete.
Vi har gjort färdigt allt inför städdagen och årsmötet.
Kallelsen är skickad och nu väntar vi bara på den dagen. 
Jag har tänkt på det. Det är en bra refferens det här med att vara ordförande för en båtklubb. Det är som att vara chef. Eftersom jag har varit det i flera år nu så börjar få koll på det här, Så finns det någon som villl anställa mig som chef så ring mig 0705561419 så kan vi diskutera anställningsvillkor och löneanspråk :)
 
Jag ska snart borsta tänderna och lägga mig.
Sov gott alla och ha det bäst!
Pöss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0