Skit.

Hej Raffe.
Här är det mesta skit. Men låssas om som det regnar om någon frågar om det är bra. Fråga mig inte varför.
 
En kollega har slutat och jag saknar honom som fan. Sen har en annan tomte börjat och han är lixom bara för mycket. Det är delvis av honom jag inte trivs till hundra procent.
Eftersom den idioten är anställd på konstiga vägar och verkar vilja ta över det mesta jag har byggt uppp under det här året i R-Berg. Så känner jag att det börjar bli dags att söka nytt jobb. För jag tror inte gud kan hjälpa mig med två tjänster på två olika personer.
Men jag får försöka lägga in en extra aftonbön igen :D
 
Tågen har ju gått lite puckat också. Men nu verkar dom gå igen. Så i morgon ska jag ta tåget igen. Men du ska se. Bara för det så blir tågen inställda.
 
I helgen som kommer ska vi ha städdag vid båtklubben. Vi har varit så fiffiga att vi har lagt in årsmötet samtidigt. Så istället för två träffar så har vi bara en träff. Bra va :)
Fick höra av att en kille i klubben hade fått cancer i strupen. Hoppas det ordnare sig för honom.
 
Valborgsmässoafton är snart också. I år ska jag gå på brasan i VH. Det var länge sen jag vara på majbrasan. Annars blir det landet och fixa och plantera.
in förra utan förförra så satt vi fröer i krukor som ska förgro. Dom hade kommit upp i en del krukor. Å sånt blir man glad av.
 
Nu ska jag pyssla lite med min lur innan jag börjar.
 
Ha det bäst alla.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0