Helt vanlig tisdag.

Hej Raffe.
Det har gått ett tag sedan jag skrev. Här har det gått framåt i stormsteg.
Jag har varit i produktionen i ca 2 veckor. Nu för tiden är jag inte alls i produktionen. Jag är fastighetstekniker, truckansvarig och inköpare. Asså det är en sånt sjuk och lång förklaring till att det blev så här. Jag var så anti för ett år sen när jag fortfarande jobbade i Jordbro.
 
Det har hänt så mycket att jag inte kommer att skriva allt på en gång här. Men kommer att skriva ett lite då och då. Det kommer att bli helt obegripligt annars.
 
Jag kom i allafall till den andra sidan stan till det nya lagret. 
Allt var så stort, lästkigt och jag trivdes inte till 100%. Men måste säga att jag har ändrat uppfattning. 
Det finns ju skit med det här också. Men mycket är bra. Lite bättre varje jag .
 
Hälsan är inte heller den bästa. Men jag tar mig fram. Jag kommer att fortsätta skriva oftare nu så jag får uppdatera mitt liv.
 
Ha det bra så länge så hörs vi.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0