Äntligen fredag igen.

Hej Raffe.
Äntligen fredag. I helgen är det långledigt och helgen blir sabbad av årsmöte med städdag vid båtklubben. Men det ska bli skönt att få allt gjort på en och samma gång. Det är inte så mycket att städa och årsmötet går i ett naffs :D
Synd bara att det inte ska bli så skönt väder. Mulet ska det bli. Självklart är det bättre än snöstorm haha.
 
Den här vecka med nya chefen har känts annorlunda, Jag önskar ju inte att han kommer att bli långvarig. Och jag har magkänslan att ha inte kommer bli långvarig. Men blir vi av med den snubben så får vi väl ett annat arsel :D
 
Ja har faktiskt börjat tänka utanför boxen och kollat på arbetsmarknaden. Det är svårt att hitta något som man tror att man skulle gilla. Men måste medge att jag är skitskraj att byta jobb. Men 27 år i företaget. Hmm, det är dags för länge sen att byta. Det är sjukt att vara på ett företag så länge och ha så sjukt lite lön som jag har för de uppgifterna jag har.
 
Jag skulle egentligen åka ut på landet i dag. Men när jag kommer hem så ska jag tvätta så allt är klart till nästa vecka. Sen ska jag handla lite och bara koppla av framför tvn i kväll, Äta gott och somna på soffan. Så jag drar ut på landet direkt efter städdagen i morgon.
 
Nu ska jag rensa min telefon på bilder innan jag stämplar in och börja jobba.
 
Om jag inte skriver i helgen. Så får ni ha en trevlig kväll.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0