Torsdag.

Hej Raffe.
Torsdag idag. Känner mig trött i kroppen. Har blivit mindre räning den här veckan. Jag vet inte om det är pollen som spökar. Det känns som det är det.
 
Säkrad i jordbro i minst 3 veckor till. Det är skönt. Jag försökte luska lite vem som tar över lokalerna här på jobbet när det är dags. Det finns planer sa han. Men inget han kunde prata om. Men jag bad han återkomma när han fick prata. Så vi får se hur det blir med den saken. Han såg inte så intresserad av det.
 
I dag ramlade det in lite kulor på mitt konto. Det känns jättebra. Bellan fick också pengar från a-kassan. Hon fick retoraktivt från januari. Så det är kul för henne att få ha massa pengar nu.
Hon ska på arbetsintervju i dag också. Jag hoppas och ber till gud att hon får jobb. Hon är värd det.
 
Nu när det finns lite opengar igen så har jag lust att äta något gott till middag. Att grilla är ju inte fel. Så det kansek man ska göra. Vi får se lixom.
 
Nu ska jag jobba.
Pöss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0