Kristihimmelsfärdsdagen.

Godmorgon Raffe.
Börjar känna mig piggare efter helgen.
Förra veckan tränade jag på gymmet på något konstigt sätt. Jag har börjat en ny maskin och kört en ett par gånger eller lite mer. I allafall så la jag på lite mer vikt och körde. Den musken jag tränade stäckte sig till vänster njure av någon anledning. Jag kopplade inte att det var träningen som gjorde att jag fick ont. Jag trodde jag fåt fel på njurarna efter all medicin jag käkar. Jag kunde inte ens sitta och bajsa och krysta och vissa lägen kändes det som om någon körde in en spik i njuren.
Värken har försvunnit mer och mer och känner mig mycket piggare.
 
I går fick jag produkttester från Abena. Så det ska jag testa vid tillfälle. Jag hoppas dom är bra.
i morgon är det kristihimmelsfärdsdagen. Då är det ledigt från jobbet. och den dagen på året är det första metardagen på året. Då brukar jag va på sjön och fiska en hel dag. Så jag hoppas det blir bra väder så jag kan fortsätta den traditionen. Får jag fisk så ska jag fota och skicka up här :)
 
Till middag idag blir det salladstallrik med något gott till. Men först blir det träning.
I helgen är det morsdag också. Mamma finns i himmelen nu så jag får sätta ljus och en blomma på mammas grav. Sen får jag försöka hitta på något kul som gör en glad och possitv. Det är lätt att bli lite deppig såna dagar.
 
Jag skulle vilja gå på bio och kolla den nya Top Gun filmen. Det var länge sen jag var på bio nu. Snart så ska jag gå om jag så får gå själv.
 
Nu ska jag göra lite nytta.
Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0