Fredag.

Hej Raffe.
Det blev en helomvändning till kristihimmelsfärdsdagen. Det blev inte fiske som det brukar. Det blev bio och Go-Middag på Mandarin City. Det var superkul. Jag hoppas det inte dröjer så länge till nästa gång.
 
Jag fick reda på före lunch att jag ska börja i Rosersberg på onsdag i nästa vecka.
Vilket jag verkligen ser fram emot.
  1. Jag kommer återgå till 100% i produktionen.
  2. Jag kommer inte göra några mer inköp (Fastän jag vill)
    Men när dom gör så här så känns det som man inte har deras förtroende. Men allt handlar om att en rikgit jävla rövslickare får tjänsten istället.
  3. Då jag stämplar ut på tisdag eftermiddag, så kommer jag inte att komma ihåg något. Allt jag har gjort och sparat är borttaget. Allt som finns kvar, finns i mitt huvud, som jag naturlegtvis inte kommer ihåg något i när jag kommer till Rosersberg haha
  4. Inga etiketter kommer jag kunna skriva ut längre. 
  5. Inga viktiga kundkontakter finns sparat som man kan luta tillbaka på.
  6. Jag kommer att mysa som fan inombords när jag ser hur det kommer att gå åt helvete när jag inte gör det jag brukar göra.
  7. + Allt annat!
  8. Allt är bara för att dom fått för sig nått tror jag.
Jag har redan börjat öva på repliken. "Tyvärr. Jag har inte tjänsten kvar"
Om dom frågar om jag kan göra undantag. "Nä. Det går tyvär inte. Jag har inget material kvar. Jag minns inget. Tyvärr sörru"
Ska bli intressant ochså och se hur dom kommer att göra med kuren där jag sitter till 100% nu.
 
Ja. Känns som jag kan öppna bubblet och fira ikväll. Faktiskt på flera bredder.
 
Nu är lunchen över och jag ska jobba. Ha det alla.
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0