Lillördag.

Hej Raffe.
Onsdag i dag och halva veckan är gjord snart.
 
Ikväll är det årsmöte med båtklubben i nya Åbyskolan. Förra året ställde vi in det på grund av Covid-19. Det är ju ny/omval. Så vi får se om jag sitter längre som ordförande. Det är ju inte så betungande så vill medlemmarna ha mig. Så varför inte :)
 
Jag har printat ut ett par resept på kikärtsbiffar som jag ska testa i helgen. Det ser jättegott ut. Men det blir säkert tort. Så man får göra en schysst sås till. 
 
Asså. Idag är det en sån dag som jag är hur uttåkad som helst. Det känns inte kul på jobbet allt. Jag har ovanligt ont i kroppen också. Men nån dag ska det vara så också. Annars uppskattar man nog inte dom bra dagarna.
 
I går när jag va på gymmet och var klar nästan. Jag häll på att stretcha. Då kom en snygg tjej fram till mig och gav mig ett gott råd om stretching. Gud vad jag uppskattade det. Man hejjar bara på varandra oftast. Och när man börjar konversera, så tänds det ett ljus någonstans och piggar upp tillvaron.
 
Nu när jag är så här uttråkad som jag är nu så känner jag att jag skulle vilja ha ett annat jobb. Eller kanske börja plugga. JAg har ju serr att vården skriker efter folk. Så varför inte skaffa en sjuksköterske utbildning? Frågan e om jag skulle klara en sån sak.
Helst skulle jag vilja vinna massa pengar och bli ekonomiskt oberoende och lägga jobbet åt sidan och sen bara göra det som faller mig in.
Jag försöker varje veka. Det har inte slagit in än. Men det slår väl in när man minst annar det.
 
Nu ska jag jobba undan lite.
Ha det bäst så hörs vi av.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0