En helt vanlig Måndag igen.

God morgon Raffe.
Grattis på namnsdagen i efterskott. Du hade namnssdag i går och jag grattar dig idag.
 
I går simmade jag. Det var första gången på länge känns det som. Jag tränar ju så pass hårt på gym nu. Det blir fyra dagar i veckan och så ska jag försöka klämma in simning en dag i veckan.
Jag lovar att jag var mör i kroppen igår. För när jag hade simmat så åkte jag ner till båtklobben och gjorde färdigt båten för sjösättning. Att ligga under och bottenmåla låter inte s jobbigt kanske. Men det är som att gå ett intensivt gympass :D
På onsdag när jag slutar tidigt så ska jag åka och sjösätta Marina. och i helgen blir det premiär för i år på Drömmarnas Ö.
 
I förra veckan var det ju årsmöte med båtklubben och jag är vald till ordförande i 2 år till. Det är synd att man inte får något för det. Typ som lön. Det hade varit fett nice haha.
Men det är bra att ha med sig i CV att man har suttt som ordförande.
 
Nu är frukostrasten över och jag ska jobba vidare.
Ha det bra.
Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0