Covid-19

Hej Raffe.
Nu börjar jag piggna på mig. Jag har legat sjuk sedan den 22 jan.och det är den sista idag. Jag har satt åter i arbetet den tredje. Aldrig at jag har längtat tillbaka till verkligeheten som jag gör nu,
Asså. Jag gjorde testet och fick svar från 1177 att jag har Sars-cov-2.
Asså. JAg har har haft dom flesta symtomen man har läst om. Jag hade till och med fråblem med andningen. Men jag behövde inte åka in. Så det har varit en väldigt tuff tid det här.
 
Men nu har dom skrivit att harman åkt på den här varianten så har man antikroppar i 6 månader, beroende på invivid. Hoppas jag är den individen som slipper det här på 12 månader då.
 
Asså. Att handla mat på nätet har faktiskt varit en jättebra grej nu. Dom har kunnat leverera till 100 % och jag snackar om Coop. För det sjuka när jag har varit sjuk, är att jag inte har mist aptiten alls förutom en dag. Grymt mycket frukt har jag ätit i olika slag.
 
Mamma sa när hon levde att man ska äta sig frisk. Äter man mycket så får man mycket energi och då orkar inte baccillen med en och då blir man friskare fortare.
 
Nu håller Coronan på att ebba ut i allafall och det känns skönt.
 
Hoppas ni där ute klarar ifrån allt skit. Nu ska jag jäsa lite framför tvn.
Ha det bra alla. 
Kjam på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0