Tisdag.

Hej Raffe.
Tisdag idag. Det blir en lång dag idag. jag ska bomma och låsa jobbet. Så idag hoppar jag träningen.
 
Inatt mådde jag illa och hade värsta gaserna. Jag vet inte vad det är för fel. Det är inte första gången. Det är nästan så jag funderar på att det är något jag inte tål. Jag mår mycket bättre nu. MEn det har hålt på ett tag.
Som i går har jag fått smårapar som smakar ägg typ. Det är tyck skitstörande. och jag det är precis som det skulle ligga och jäsa något i magen. Man kännde inte sig precis tipptop i natt. Men det inte om det har med IBS och göra heller. Jag har ju inte fått diagnos ibs, så jag kan ju inte säga att det är det som gör det.
 
I dag beställde jag från Foodora för första gången. Jag blev glatt överraskad. Dom var punktliga och allt var efter förväntningarna. Så där ska jag beställa igen ifrån.
 
I går var det alla hjätans dag. Bella och Oliver fick gottis och blommor. Dom belv jätteglada :)
I går fick jag reda på att jag blev utvald till att göra en Cut-E - Väktare personlighetstest. Så det känns som jag är ett steg närmare ett nytt liv. Det känns lite jobbigt samtidig. Jag har ju ett jobb som jag trivs med nu. Men inom kort kommer jag inte trivas eftersom företaget ska flytta till Rosersberg. Då är den här förändringen nödvändig i mitt liv. MEn det är jobbigt att ställa o sig och jag är säker på att Securitas är ett kul yrke för mig också.
 
Nu ska jag jobba vidare. Hörs senare sen alla vänner :)
Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0