Jobbig dag.

Hej Raffe.
Idag var det en jobbig dag. Jag fick en remiss till en urolog för ett tag sedan, för att kolla vad som stog fel med mitt kisseri. Jag kissar mycket och ofta. Jag läcker osv. Så min läkare ville att jag skulle kolla upp mig hos en urolog så vi kunde utesluta vissa grejer.
Att efteråt veta att man inte har prostatacancer eller nått annat sjult jobbigt som man ksn dö av. Det är så fantastiskt. Jag måste säga att det kändes som jag hälsade på döden för en stund. Det känns så konstigt att jag inte kan förklara.
Så det blir vidare undersökning eller bara acceptera att man läcker pga min smärtproblematik.
 
E ute på landet nu. Det känns skönt i allafall. Men måndagen ger mig ångest. Då ska vi ha begraving för min storebror Håkan som gick bort på min semester.
Jag kan inte fatta att han är borta. Jag saknar honom..
 
I morgon kanske jag måste åka land och fylla gasol. Glömde ju ta med den hem sist så jag skulle fylla den. Så det får bli hemgång kanske.
 
Nu ska jag försöka nanna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0