Hösten är kommen.

Hej Raffe.
Hösten är kommen känns det som. Kallt, löven blir gula, ruggigt, frost morgnar.
Mycket restriktioner har släppts sen jag skrev sist.
Asså. Jag har inte blivit smittad än. Undrar faktiskt om jag har T-Celler.
Men nog om Corona. JAG är skittrött på det.
 
Asså. Jag gör stora framsteg i min hälsokurva nu.
Jag tränar 3 dagar gym och två dagar sim i basängen på torvalla.
JAg har fått hjälp av både sjukgymnast och dietisten. Och allt det här har jag fått hjälp av dem på Medfitt med mitt påtryck utan läkare. För läkaren säger att dom inte kan göra något mer. Så jävla trist.
Så nu har jag även tagit itu med det mest pinsamma i mitt liv.
Det är ju så att jag kissar ofta och har efterdropp som är jobbigt, och jag har en konstig mage med både gaser, diarré och hård mage. Och eftersom jag inte vet från ena gången till den andra om jag är lös eller inte så kan du ju räkna ut vad resultatet blir när jag har gaser. Så jag har fått skydd och håller på att utredas för det där. i slutet av månaden ska jag Lökargruppen Viktoria urologi.
Asså. Det känns lite jobbigt å så. Jag har ingen speciell att ventilera det här med. Jag skulle behöva någon att göra det med. Tveka inte att höra av dig ;)
 
Jag har tackat JA till att flytta med Åhléns till Rosersberg. Det kommer bli en utmaning. Så vi får se hur länge jag ska bo kvar eller om jag ska flytta dit.
 
Nu ska jag kolla sveriges mästerkock. 
 
Ha det fint alla människor.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0