Svamdag.

Hej Raffe.
Svamp plockning och storstädning har stått på schemat i dag.
Och jag kan bocka av båda på min To-Do-Lista.
Städat och fint blev det och lite svamp blev det. Jag känner mig inte så pigg i kroppen så det blidde inte så lång skogspromenad. Men det blidde lite trattisar och några gula kantareller.
Så nu kan jag smaka på höstens svampsmörgås :)
 
Igår var jag på massage och det var mer oskönt än skönt. Jag är så jävla fuckad i kroppen så det gjorde så jävla ont eller om det var massösen som var för hårdhänt. Jag känner mig mer öm i kroppen i dag än innan jag gick dit. Men det kanske är en normal reaktion i kroppen.
 
I morrn är det jobb igen och jag kan inte ens fantisera om hur mycket jobb det kommer att vara. Det är verkligen högtryck på jobbet nu. Men det är morgondagens problem.
 
Nu ska jag g och tillaga svampen som jag plockat.
Ha en fin söndag alla fina.
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0