Lördag.

Hej Raffe.
I dag är det lördag. och vilket är jävligt skönt. Men hade dock önskat lite sovmorgon idag. Jag hade velat sova till typ 10 i alla fall i dag. Men icke. Jag vaknade första gången vid 3 och var kissnödig och sen vaknade jag vid 5 å var kissnödig och sen vid 08.05 och var kissnödig då med. Asså Livet kanske hade nog varit mycket enklare om jag hade haft en stor inkontinensskyddsblöja som jag kunde ha kissat i så jag hade sluppit att gå upp å kissa.
 
Idag blir det inte så mycket att göra. Ska göra så lite som möjligt så kroppen får vila. Jag ska gå handla lite, laga mat å så. I morrn ska jag på utbildning. Vi har äntligen fått in nya truckar på jobbet och dom ska vi få utbildning på. Men det blir bara 8-12. Men medan man ändå är på jobbet så kan jag ju jobba till 16.00. Man får ju betalt för dubbel tid på söndagar. Så jag får 16 timmars betalt för en söndag :)
 
Nu ska jag spela lite spel. Ha en fin helg alla fina!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0