Höst.

Hej Raffe.
Höstmånaden är här och vi börjar snart märka av att hösten kommer med stormsteg. Vi kan ju inte klaga på att vi inte har haft en varm sommar :)
Det var ett tag sen sist. Jag har knappt suttit vid datorn. Stort sett har jag bara suttit när jag betalat räkningarna.
Så jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat.
Det har blivit mycket övertid på senaste tiden. Typ varje helg och varannan dag till 8 på kvällen.
Så jag börjar känna mig mör i kroppen. Jag har fått nån jäkla yrsel i skallen. Hoppas det ger med sig snart.
Jag har flaggat om semester V44 om det är lite mindre jobb. Då tänkte jag köpa en sista minuten resa å dra iväg med Bella.
 
I veckan bokade jag resebiljett och julbord med Eckerölinjen till i december. Så nu ligger jag ute med det i god tid.
I kväll ska Bellan och jag gotta oss med ett paket kräftor. Det är ju så vansinnigt gott.
 
Ja. Om två månader fyller Bella 18 år. Sen e hon vuxen, Asså. Vart tiden vägen? Jag tycker det inte var länge sen hon var en liten flicka.
Många säger att jag ska träffa en ny tjej och skaffa mer barn. Men jag känner mig klar med barn. En tjej skulle vara mysigt å ha. Men inte några mer egna barn. Känns konstigt å skaffa en tjej också. Jag har ju varit singel sen Malin-tiden. Och det livet jag lever nu som singel är ju rätt skönt med. Men vi får väl se om jag kan hitta någon som vill ha mig.
 
Nu ska jag gå lägga mig på soffan med mitt snurriga huvud och kolla på någon film innan jag ska börja med maten.
Ha det gott alla fina.
Pöss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0