Sköna Söndag.

Hej Raffe.
Söndag idag och idag har jag inte gjort så mycket. Jag fixade båtmotorn så nu ska den fungera igen.
I fredags var vi ut med jobbet på restaurang. Vi va på Restaurang Kroken i Nynäs. Lägg inga pengar där vill jag tipsa alla min vänner, följare och hela kvidelippen. Asså. Jag blev så jävla missnöjd. Man blev ju inte ens mätt på maten. Man får ju fan mer i en Findus färdiglagad :D
 
Efter det så var vi till VH Sportbar. Det var 100 gånger roligare där. Det var uppträdande där och det var superkul.
Det känns som det var hundra år sen jag gick ut. Och har jag bar någon å gå ut med så kommer det bli fler gånger.
 
Räkningarna är fixade också. Och den här månaden känns det faktiskt rätt bra ekonomiskt. Jag har handlat kläder för flera tusen till Bella och varit ute å käkat gott flera gånger sedan löning. fixat båtmotor mm. Och ändå lever jag bra. Tänk vad jobbigt att jobba över så mycket som jag har gjort och när man får lönen som är fetare än en spargris så är varenda övertidsminut värd å jobba för.
 
I går vann jag en sudd på V75 också. Så det blidde lite spelpengar till nästa veckas V75 :)
Nu ska jag duscha och sen glo lite på tv innan sängen.
God nattalla varelser där ute :)
Pöss och Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0