Förkyld.

Hej Raffe.
I förrgår börade jag bli dålig. Jag svettades som fan utan ansträngning. Igår blev det lättare och idag är jag nästan död.
Två veckor till nästa semester. Det är tur jag åker på den här jävla förkylningen nu och inte på semestern.
 
Jag e ute på landet nu. Jag har monterat upp solcell nu. Så nu behöver inte jag släpa batteriet fram å tillbaka. Så när jag inte är här så laddas bilbatteriet upp via solcellen.
Jag har även köpt en kabinlampa som man har till båtar som går på 12v. Den fungerar klockrent här på landet. Nu har jag samma ljus som hemma. Nu behöver jag inte ha lykta med lampolja. Dom luktar så knasigt.
Nu ska jag vila en stund. Så kanske jag orkar fiska sen.
Ha det fint alla fina.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0