Söndag.

Hej Raffe.
Idag har jag och Bella haft julgransplundring. Hela julen är ut städad nu.
Nya gardiner som jag fått när jag fyllde år har kommit upp nu när jag har mer ork och mer koncentrationsförmåga.
I fredags fick jag mina ADHD tabletter utskrivna och jag har käkat dom hela helgen. Har kommit fram till att jag skulle behövt dem för 41 år sen.
Mer koncentrerad och mer fokuserad, och inte som en jäkla torktumlare i huvudet.
Det enda negativa jag känt är att jag har ont i huvudet vid tinningarna. Både fredag och lördag har jag haft så efter jag tagit tabletten. Men i dag har jag inte känt så mycket av det. Och det är ju positivt. Kroppen är nog ovan bara.
 
Till middag idag blev det entrecote gryta med rotfrukter och bulgur. Det var gott och smalt.
 
Det har gått en vecka nu med min nya tjänst på jobbet och jag trivs som sjutton. Det lär ju ta en tid innan man kommer in i de nya gängorna så allt går som en dans.
Men två dagar på plocket som jag jobbade heltid med förut och tve dagar på nya tjänsten. Fett nice!
I morgon ser jag fram emot att gå till jobbet. Det var fan inte igår jag kände så! Hoppas det förblir så här nu!
 
I morrn ska jag träna efter jobbet. Det har blivit lite slappt med det nu och det måste jag råda bot på. Så träning i morrn. Sen myskväll vid tvn.
 
Jag har fått fram tv serien "Jordskott" säsong 2. Så nu håller jag på att damma av den. För när den gick på tv så var det lite obegripligt. Men det är en sån serie som man måste kolla på flera gånger för att fatta. I alla fall jag.
Så nu blir det jordskott ett avsnitt till innan jag ska gå lägga mig.
Ha en bra söndagskväll alla fina juveler!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0