Slö söndag.

Hej Raffe.
efter en lång sovmorgon med en del kisspauser under natten så var det jävligt skönt å ligga så länge.
Det var så jag fick säga till mig själv att gå upp och inte sova bort hela dagen. Det är konstigt att det kan bli så ibland.
Men lite god frukost så....
Jag gjorde något väldigt gott till frukost. Inte så nyttigt kanske. Men det blev typ lunchfrukost så man klarar sig till middag utan att småäta.
- Jag tog tunnbröd och smörade och finstrimlade isbergssallad och gurka. Tog kyckling från gårdagens middag och gjorde småbitar och la på tunnbrödet och så stekte jag ägg till det. På det så toppade jag med lättmajonnäs och sen rullade ihop tunnbrödet som en wrap. Asså det var smarrigt.
Söndag i dag i alla fall och jag skulle vilja planera det ena och det andra. Men kroppen säger nej till det. Så det blir lite promenad och resten slö söndag i dag.
 
Nu ska jag klä på mig och gå en promenad.
Ha en fin söndag alla fina.
Pöss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0