Lördag.

Hej Raffe och alla andra.
Jag vill önska alla en god fortsättning på det nya året.
Jag gjorde ett litet uppehåll med skrivandet en vecka. Jag kände att jag behövde ha en datorfri vecka. Man tar inte ut en sån så ofta. Så därför tänkte jag börja med det på det nya året. Och kanske fortsätta med det.
 
Bella är i Eskilstuna med sin kompis och jag är själv hemma.
Jag var i väg på två timmar oljemassage nu på förmiddagen. Asså. Jag skulle kunna vänja mig att få massage varje dag. Det är ju så jäkla skönt.
 
Till middag i dag blir det en overkligt god köttgryta som innehåller entrecote, bacon, lök, vitlök, purjolök, morot, paprika, sesamfrön och lite annat som kryddor och soja. Men den här ska jag inte ha någon grädde. Jag måste ju tänka lite på figuren nu när vi har gått in i 2018. Man brukar ju säga att man måste ju komma i baddräkten :)
Å så ska jag ha klibbigt jasminris till det.
Jag kan känna smaken i gommen redan innan jag ens har börjat med den. 
 
I går låg jag och dammade av avsnitt för avsnitt av skärgårdsdoktorn. Asså den är ju så bra. Jag ska fortsätta med det nu tänkte jag innan middagen.
 
Men alla får ha en jättefin lördag.
Pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0