Lördag morgon.

Hej Raffe.
Lördag morgon och jag tog bara en liten sovmorgon. Jag vaknade runt åtta och låg och drog mig ett par timmar till.
Det var superskönt.
I dag har jag inte planerat så väldans mycket. Jag ska tvätta och när Bella kommer hem från sin kompis så ska vi kolla lite på resor om vi hittar nått.
Men när hon kommer hem vet jag inte.
Så jag funderar på att åka ner till sjön å kolla till båten. Jag ser fram emot våren. Åka ner å bottenmåla och sjösätta och sen åka ut på landet.
Jag måste ta tag i dom där jävla getingarna som har byggt bo i mitt hus där ute. Det är ju inga små getingar heller.
I sommar ska jag börja göra som så att jag sover på landet och åker direkt där ifrån till jobbet. Sen åker jag hem och duschar och sen åker ut igen. På så sätt kan man utnyttja landet mer.
 
Asså. Jag satt å kollade på programmet "Talang" igår.
När dom där halvnakna killarna kom upp med muskler så tafsade dom kvinnliga jury medlemmarna på dessa killar. Det var inte så lite heller. Det var ett sjukligt beteende. Man gör bara inte så som dom gjorde.
Martin Timell framstår ju som ingenting jämfört med detta.
Tjejer säger att killar är så sexfixerade. Börjar nästan tro att tjejer är lika fixerade om inte mer, efter vad jag såg igår.
Sen när jag satt å tittade så var det reklamavbrott var tolfte minut igår. Jag blev nästan lite förbannad. Jag har inget emot reklam ibland. Men inte var tolfte minut.
 
Nu ska jag kl mig och försöka göra något vettigt.
H en bra lördag alla fina!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0