Blue Monday.

Hej Raffe.
"Blue Monday" som dom kallar den. Den jobbigaste måndagen på året. Alla jävla måndagar är lika jobbiga tycker jag. Men idag var det heldag med mina nya arbetsuppgifter och det gjorde arbetsdagen lite lättare. Mina nya arbetsuppgifter trivs jag med. Jag fick till och med ork till att träna efter jobbet idag.
 
Det bar emot om jag ska vara ärlig när jag traskade in på gymmet. Gymmet var nästan överfullt.
- Blir så trött på alla som gör ett halv taskigt försök med att träna på gymmet och försöka leva upp till nyårslöftena om att de ska bli en bättre människa.
- Om två veckor så har mer än hälften av alla som givit ett nyårslöfte att dom ska bli en hurtigare människa glömt bort det här med löftet och då skiter dom i att träna.
- Lägg ner redan nu så slipper ni gå i vägen för alla som verkligen vill träna. Jag vet att det låter elakt som fan å säga som så som jag sa. Men i grund å botten så tänker alla dom som vill träna på gymmet så.
 
Som sagt "Blue Monday". Undra om det gäller när man spyr galla mot personer också?
Jag känner mig inte så hygglo idag. Men nån dag måste det vara så också.
 
Nu ska jag gå slappa framför tvn. För det har jag gjort mig förtjänt av.
Ha det alla goa!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0