Tjugonde knut

Hej Raffe.
I dag ska man rensa bort julen säger dom lärda.
Men det tänker inte jag göra. Jag gör det tidigast i morgon kväll så jag kan njuta av julgrejerna hel helgen.
Det blev inte så skön sovmorgon. Jag blir kissnödig mitt i natten och tidigt på morgonen. Å då är det inte så himla lätt å sova.
 
Igår började jag min nya tjänst på jobbet. Å det känns så bra.
Så nu tre dagar har jag förrådstjänst och två dagar plock på jobbet. Det kommer min rygg att gilla tror jag.
 
På morgonkvisten har jag hunnit med å fixa rent akvariet och tagit en långpromenad handlat och tvättat.
Så nu ska jag bar koppa av och njuta av helgen.
Ha det gott alla.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0