Trött som fan.

Hej Raffe.
E trött som en gnu idag. Det är så här sjukt overkligt mycket på jobbet nu. Å på det så har jag sån värk i kroppen. Om inte nog med det så var jag på gymmet efter jobbet och körde en timme och sen hem å handla.
Till middag blev det inte som jag hade planerat. Men nästan :)
Till middag blev det potatis och rotfrukter i ugnen och stekt biff till det och rödvinssås. Och jag måste medge att det var sjukt gott. Och idag använde jag inget smör alls utan bara olivolja.
Ska snart göra en bär-smoothies.
Det fyller på lite energi i kroppen och så är det så gott och så nyttigt.
 
Idag fick jag hem min akvarie dammsugare från wish också. Så i helgen ska jag fixa till akvariet.
Fiskbäbisarna har blivit stora nu. Dom är lite över en centimeter. Dom växer så det knakar. Måste åka och köpa en sån där sugfisk också som suger på akvarie rutorna. Dom är duktiga på att hålla rent.
 
I morgon blir det att kuta iväg till kuratorn igen och då får vi se vad vi kommer fram till.
Asså. Det händer alltid något i mitt liv. När man sätter sig och tänker efter varför det gör det så har jag inget svar på det. Det bara blir så.
Jag måste bli bättre på att göra något kul ibland som inte blir som ett måste. Men frågan är hur jag ska få tiden till att räcka till.
Nu ska jag kolla på tv och ta en frukt.
Ha det.
Pyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0