Trött måndag.

Hej Raffe.
Trött som fan i dag och ont i hela kroppen.
Snart är det middag. Det blir lasagne och sallad. Var till psykologen i dag och jag vet inte vad jag skall säga. Om folk bara fatta att jag har ont i kroppen och inte i psyket. I morgon blir det träff med läkaren. Å det ska bli intressant å se vad han kommer fram till.
Jag försöker vara positiv. Men när man har ont som fan i kroppen så vet jag inte hur positiv man kan vara. En sak är jag väldigt säker på är att varken inte sitter i huvudet som vissa tror att det gör.
 
Men nu ska jag gå och färdigställa middagen. Sen blir det soffhäng resten av kvällen.
Ha det alla goa varelser där ute!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0