Söndag.

Hej Raffe.
Skön sovmorgon i dag. Idag har det varit skapligt väder så jag åkte ut på sjön i dag och fiskade.
Jag var förbi landet också och fixade lite. Tömde toan och plockade undan utemöblerna och tog hem maten. Så nu är det inte så mycket som ska fixas inför vintern.
Jag kommer att ta upp båten rätt tidigt i år. Eventuellt blir det slutet av nästa månad eller början på november. För jag har spått att första snön kommer i början på november och det kommer bli en jävla vinter. Vi får se om jag har rätt :)
Igår var det filmmyskväll med Bella och hennes kompis. Och det kuliga var att vi inte hade något godis alls. Vi dippade grönsaker till kvällsmyset. Det var jättemysigt och grönsaker kan man äta hur mycket som helst nästan.
Dagens middag bestod av ostsmörgås och köttsoppa. Det var rätt gott.
I morgon blir det salladstallrik med lax.

Nu lite mer hälsa.

Gym tre dagar i veckan varav ett gymtillfälle är ca en timme. Det blir ca 3 timmar i veckan på gym. Sen blir det spåret eller en annan sträcka på minst 7 km med stavar en dag i veckan + den milen jag går på jobbet. Nu börjar det ge lite resultat efter ett tag.

Förr vägde jag 129 kg och hade ett midjemått på ca 122. Jag har stått still länge nu utan resultat. Men nu i dag väger jag 120 och har ett midjemått på 112.
Jag har jobbat mycket för det här och än har jag inte nått mitt mål som jag vill nå. Men jag är på god väg känner jag. Jag har kört rätt hårt tycker jag och jag kommer att köra hårdare. Hoppet är det sista som sviker.

Jag ska sätta fart med disk och så nu. Sen dusch och tv häng.
ha det alla där ute.
Pöss


Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Starkt jobbat med träningen! Heja! :D
Ha en fortsatt fin kväll :)
Kram!

Svar: Tack så mycket. Ha en fortsatt fin helg du med ;)Kram!
Magnus Nylin

2017-09-24 @ 19:02:39
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0