Snart helg igen.

Hej Raffe.
Snart helg igen och det får man inte för mycket av.
Idag har det varit ännu mer på jobbet och jag har fått en del gjort idag. Det kom in nytt folk idag. Man känner sig som en utböling på jobbet nu. För det är 95% mörknyansierade som dom anställer. Och det är sjukt mycket bemanningsföretag. Undra vad det är på väg åt för håll.
 
Idag var jag var jag till sjukgymnasten också och fick akupunktur. Både i nacken och ryggen.
Jag kände mig som en voodoo docka när jag låg där. Ska dit på måndag igen.
I morgon är det gym som gäller. Det ska bli jätteskönt. Sen om jag får tid och ork så ska jag åka till Torvalla badhus. Jag ska kolla upp vad ett årskort kostar där. För jag ska börja simma ett par dagar i veckan tänkte jag.
Ska försöka hitta någon som vill följa med. För det är roligare om man är två. Hittar jag ingen så får jag göra det också ensam.
 
Pannkaka blidde det till middag i dag. och jädrans vad gottit det var.
Det blidde kvar lite så jag kan värma på till lunch i helgen.
I helgen blir jag ensam också. För Bella ska till Eskilstuna med sin kompis. Men jag har häcken full med sysslor. Så det går ingen nöd på mig :)
 
Nu ska jag duscha och sen mysa lite vid tv:n.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Simma kanske jag också skulle börja med... bra ide!

Svar: Ja. Det är ingen dum idé. Och efter simningen så bastar man och kopplar av. Det blir som pricken över i:et :)
Magnus Nylin

2017-09-28 @ 20:11:39
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0