Lördag.

Hej Raffe.
Lördag och känner mig lite ensam. Bella är i Strängnäs med sin kompis.
Jag hade planerat att åka ut på landet i dag. Men det har bokstavligen varit "Va hemma och städa" väder. Och det är vad jag har gjort i dag. Jag har tvättat, städat jättenoga och nu är det jättefint här hemma.
 
I morgon blir det väl inte så många knop heller förutom i morgon kväll. För då ska vi över till syrran och fira henne. Hon fyllde år i går och ville bjuda på fika på söndag. För dom drog ut på landet.
 
Nu har Bellan och jag skaffat akvarium och fiskar och fiskarna har fått bäbisar.

Här ovan kan man skymta en bäbis.

Här ovan är en neontetra.
Här ovan är mamma Guppy

Här ovan är pappa Guppy

Här ovan är mamma Guppy igen.

Här ovan kan man skymta en bäbis till.

Här ovan och nedan kan man skymta ännu mer bäbisar
Jag har ju haft fiskar en stor del av livet. Men nu har gnistan tänts för akvarier igen.
Vi har pratat om att skaffa fler akvarier.
 
Jag har ju börjat handla på Wish också. Det är rätt kul. Inte så farligt dyrt heller och ibland kan man fynda riktigt bra grejer å kul grejor.
 
Nu ska jag ta mig en dusch och sen kolla på tv. Ha det bäst alla.
PöZzz
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0