Lördag.

Hej Raffe.
Lördag idag och sovit som en kråka. Fick ta tramadol igår kväll för jag hade så ont. Och den jäkla tabletten gör ju så inte jag kan sova ordentligt. Så jag vaknade ganska tidigt. Så jag sparkade igång med akvariefixet direkt på morgonen. och nu är jag klar och klockan e 12 nu. Så det tar sin tid.
Bella har ju fixat en ny bokhylla till sitt rum så jag fick tillbaka min tredje bokhyllesektion och den är komplett nu. Det blev jättebra.
Mitt i allt när jag rensade så hittade jag ett pkt med clerblue graviditetstest. Asså Den låg i en tom kartong. Och jag minns för några år sen då jag hade flickvän så letade vi efter den. Så ordspråket som lyder "Det som göms i snö, kommer fram i tö" stämmer haha
Asså. Jag hade gjort en bra "To-Do lista" för i dag. Men jag känner att jag inte har någon ork att följa den. Det här med akvariet tog på krafterna. Så nu blir det att ta det lugnt. Ska planera en god middag och bara koppla av. så fixar jag "To-Do listan" i morgon.
Jag har färska kycklinglår. Så jag ska göra något gott med det.
Lite film nu.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0