Lördag.

Hej Raffe.
Lördag i dag och skitväder. Det är motsatsen till vad dom har lovat. Jag hade planerat att åka ut på landet idag men det kanske blir av i morgon istället.
Den där bruttan jag hade träffat på HP var något speciellt. Men det är historia nu...
Så nu talar vi inte mer om det.
 
Idag vette sjutton vad jag ska göra när det inte blir landet. Jag funderar på att gå till garaget och snida lite i trä. För jag har köpt nya verktyg från wish och jag måste ju testa dom. Eller så ska jag fortsätta bygga lite på min hemsida.
 
Fick reda på i veckan att årets julbord är inställt på jobbet. Vi har fått julbord på jobbet varje år. Men nu i år dras det in. Bara för att det ska sparas pengar sägs det. Det är höjden av snålhet. Trodde aldrig att dom skulle sjunka så djupt. Det är ett bevis på att det stället är ett sjunkande skepp.
 
Själv har jag och Bella bokat julbord den 23:dje december med Viking Line. Det kommer att bli nice.
I går var Bella och jag till Haninge och handlade lite kläder till henne. Sen avslutade på vi asiatisk restaurang.
Nu ska jag klä på mig göra något kul.
Ha det. Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0