Lillördag.

Hej Raffe.
Jag trodde aldrig att jag skulle bli kär igen.
Men nu har jag träffat en som jag inte kan sluta tänka på.
Jag har ju hört att det alltid finns en kärlek till varje människa. Jag har hittat min nu i alla fall.
Vi får se när vi ska ses :)
 
Idag blev det nyttomiddag.
Grönsakstallrik med kallrökt lax. Det var så otroligt gott.
Bella hade sin kompis här så hon stannade över middagen.
 
Sen jag blev deltidssjukskriven så har jag tränat 3 dagar i veckan på gymmet och sen en dag i veckan går jag ca 8 km med stavar. Å nu har jag börjat ta mindre tallrikar med mat och tar bara en gång.
Det ska va fan om inte jag går ner i vikt nu.
Många säger att det är en åldersnoja. Men jag är så rädd att sticka ut från mängden tror jag. Att ingen ska tycka om mig för den jag är. Eller jag vet inte.
Jag försöker tänka på att jag är nöjd med mig själv så får alla andra acceptera mig eller inte. Jag är ju inte mer än människa.
 
Nu ska jag duscha och sen sova.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0