kvälls chill

Hej Raffe.
Kvälls chill och känner mig lite seg.
Jag gjorde ju en vitlöksdipp till i kväll.
Det är ju alltid gott å dippa. Till en början var det gott. Men sen blev det för mycket. jag hade antagligen för mycket vitlök i. Så nu kommer jag lukta som en turk i morgon haha.
Jag gjorde ju dippen på turkisk yogurt med endast 3,5% fett, fem vitlöksklyftor, örtsalt och peppar och lite vitlökspulver. Hade jag tagit tre klyftor så hade det blivit bättre. Men det vet jag till nästa gång.
I morgon blir det långpromenad med stavar. Det ska bli superskönt. Skulle va kul med sällis någon gång.
Nu ska jag kolla vidare på filmen Jägarna.
Hörs i morrn.
Natti natti å pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0