En helt vanlig jävla måndag.

Hej Raffe.
Måndag i dag och sjukt mycket på jobbet.
I dag var jag till sjukgymnasten igen och fick akupunktur för fjärde gången. Vet inte om det gör så mycket nytta. Men man bör göra ca 5 gånger för att få en bra utvärdering.
 
Efter sjukgymnasten var jag till massagen och det var skönt. Sen hem å fixa middagen. Vi skulle äta salladstallrik med lax. Men så blev det inte det blev salladstallrik med räkor och en majskolv.
På tallriken la jag isbergssallad, purjolök, gurka, tomat, röd paprika, sugarsnaps, rödlök, majs, ägg, rödbeta, mager ost och hand skalade räkor. Det ser mer ut på tallriken än vad det är. Jag har lagt det så att det ser mycket ut.
Men om ärligheten ska fram så är jag fortfarande skithungrig. Men det är bara för att min magsäck är uttöjd och är van med att få i sig massor av mat. Vi får se när magen börjar anpassa sig.
Efter det här blogginlägget ska jag leta recept som är billiga, nyttiga, lyxiga och goda. Det kan ju inte vara så svårt att leta fram något sådant.
Kroppen ropar efter kött av något slag.
Jag funderar på en köttbit i morgon på en bädd av stekt zucchini, purjolök och röd paprika. Och naturligtvis så steker jag det i olivolja. Och sen ska jag komma på någon god smal sås till.
Nä nu ska jag sluta snacka mat. Jag håller på att hungra ihjäl snart haha.
 
Ha det alla filurer.
Kjam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0