Äntligen fredag.

Hej Raffe.
Äntligen fredag och det var en skön timmes gym efter jobbet.
Efter gymmet så åkte jag och handlade. Å jösses vad folk det var på affären. Rena kaoset. Men jag fyndade massor av grejer.
Till middag i dag har jag gått å suktat på rotfrukter i ugnen och stekt fläskkarré. Så det blir det. Asså det luktar så gott här hemma nu när rotfrukterna är i ugnen.
Bellan har åkt till Eskilstuna med sin kompis i dag och blir borta hela helgen. Så nu är det BF :)
Nackdelen är att det blir så jädrans ensamt. Men man får väl lära sig.
 
Jag hade ingen ork att åka till torvalla simhall i dag och kolla årskort. Jag får göra det någon annan dag också.
Jag måste köpa in mig på ett par nya badbyxor. För dom jag har är inte bra om jag ska motionsimma. Och ett par speedos är kanske för mycket. Så jag måste hitta ett par mitt i mellan. Det bästa bore väl en baddräkt. För då ser man inte så mycket av magen haha. Men dom kanske inte tillåter män i baddräkt på simhallen :D
 
Nu ska jag gå och färdigställa maten och sen avnjuta den.
Ha det gott alla och ha en jättemysig fredag kväll.
Kom ihåg att bjuda på ett leende i dag. För alltid retar det någon :)
 Kjam 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0