Usch

Hej Raffe.
Usch vad jag är trött i dag.
Gick tillbaka på full tid på jobbet i dag. Asså. Det känns som jag har jobbat övertid. Jag är hopplöst trött i hela kroppen. Nu måste jag börja tänka på att varva ner på jobbet. Varför ska jag springa när ingen annan gör det.
 
I dag blev jag vansinnigt sugen på korv med bröd. Och det blev det till middag. Inte så nyttigt kanske. Men jävligt gott. Får faktiskt bli grönsakstallrik i morgon.
 
Snön kommer allt närmare Stockholm. Och det ser ut som min väderspådom som jag spått hela året kommer att stämma in. Om jag får rätt så kommer jag titulera mig "Spågubbe" haha
Jag kanske ska passa på att sia lite om våren. Det kommer att bli en tidig vår. Men den kommer att vara kall. Så vill du ha värme till våren så ska du passa på att beställa en resa nu. För resorna kommer att gå upp i pris när det visar sig bli pissigt väder här hemma i Sverige.
Värmen kommer inte förrän i mitten på maj.
- Nu får vi se om detta stämmer in också :)
 
Nu ska jag kolla på Bellas skolfoto.
Ha det bäst alla vänner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0