Torsdag kväll.

Hej Raffe.
Idag är jag helt slut som människa.
Dagen började med en bra dag på jobbet för en gång skull.
Sen efter jobbet så skyndade jag mig ner till båtplatsen för att få hjälp av min svåger att ta upp båten.
Sen när den var uppe så täckte jag den och vinterkonserverade motorn.
Sen hem å handla present.
Sen fort hem å fixa lite middag å äta.
Sen iväg på kalas och fira syrrans och svågerns grabb som fyllde år.
Sen fixa klart allt som låg i bilen från båten.
Sen hem och diska.
Allt gjort på minde än sex timmar.
Ett under att jag inte är död vid det här laget :D
Så otroligt skönt att båten är uppe nu. Nu kan jag koncentrera mig på att försöka gilla hösten och vintern. Det kommer inte bli lätt match. Men jag ska försöka.
 
Snabbmaten idag blev makaroner och korv. Asså jag hade nästan glömt hur gott det var. För det var jättelänge sen vi åt det.
 
I helgen ska jag försöka ge mig ut i skogen å ta lite bilder med min finkamera och ta några fina höstbilder och så ska jag plocka vitmossa och andra pysselgrejer som vi ska ha när vi ska jul/höst pyssla. Jag brukar göra det varje år. Det har blivit som en tradition och pyssla varje år.
 
Nu ska jag gå och borsta tänderna och duscha. För jag är verkligen trött i kväll.
Ha det alla goa.
Kjam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0