Söndag.

Hej Raffe.
Söndag idag och i morrn är det jobb igen. Suck.
I natt har jag sovit betydligt bättre. Fick till och med en sovmorgon.
Idag blir det promis med stavar och sen ta vara på söndagen och softa.
 
I går satt jag och kollade på foton på datorn. Och jag hittade ett foto på mig när jag gick i förskolan "gunghästen".
Det är många år sen. ´Förskolan finns inte kvar. Det ligger en tandläkare där nu på Ringvägen.
Jag ser att jag inte var så haj på hur man skulle skriva bokstaven S. haha
Det är ju tur att man inte minns så mycket från den tiden. Och det jag mins vill jag inte uppleva igen.
 
Idag kommer Bellan hem också. Hoppas hon har haft det bra i Eskilstuna.
Nu ska jag klä på mig och ge mig ut i spåret. Skriver mer sen kanske.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0