Söndag kväll.

Hej Raffe.
Blev en del gjort i dag med min hemsida. Jag håller på med ett jul tema så det har varit lite julstämning idag.
Har totalt glömt bort balkongen som jag skulle fixa. jaja, det finns andra dagar.
 
jag kollade lite historik på bloggen.
Den 17 december 2011 startade jag denna blogg. Det har blivit en hel del blogginlägg här.
Tänk att man kan skriva och skriva å inte tröttna bara så där. Okej. tröttnat har jag gjort någon gång. Men man har kommit tillbaka.
Från början var det en ren dagboksblogg och räknade med att ingen skulle läsa den, eftersom den bara var min dagbok. I dag har jag faktiskt följare och jag får kommentarer osv. Det är jättekul. Jag vill ha många fler följare nu. Det har blivit som ett gift. När besökare återkommer så måste man ju skriva något bra.
Många fler blogginlägg kommer det att komma. Ibland fler på en dag och ibland kanske det dröjer dagar. Men fortsätt gärna att läs min blogg. Det blir jag glad över.
 
Till middag i dag blev det hemmagjord lasagne och strimlad vitkål till.
Det var overkligt gott.
Jag fick åka och hämta Bella och hennes kompis på Älvsjö station nu i kväll. Tågen gick tydligen inte som dom skulle och så vet man att hon kommer hem ordentligt när man hämtar å så.
I morgon är det jobb och sen sjukgymnast. Ska sätta nålar i morgon igen.
Snart är det nog färdigt där (Med lite tur). Börjar bli less på att springa dit. Det är så dom säger "Hej igen" när man kommer. Med andra ord har jag blivit en stamkund där.
Nu ska jag ta tag i disken och sen är det lite söndagsmys med Bella.
Ha en fin söndagkväll alla.
Kjam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0