Söndag kväll.

Hej Raffe.
Blev en lång dag i dag.
Det blev ingen långpromenad med finkameran idag. Det blev så fint väder så jag åkte ut med båten å fiskade och sen åkte jag ut till landet och vinterbonade där. Så nu är allt klart där och nu är det bara båtskrället kvar. Sen kan vintern komma om den vill.
Jag tog ett par bilder när jag var ute på landet.
Hösten har kommit där ute också. Men det är mer gula löv här hemma än ute på landet. Men höst är ändå höst. och jag gillar inte den årstiden. I alla fall inte när man har så mycket som måste fixas innan det blir vinter.
När jag kom hem så blev det handla lite mat. För inte blev det någon fisk när jag var ute å fiskade. Så det blev kyckling, kokt potatis, kokta morötter och gräddsås till.
Det blev så jäkla gott. Inte för att skryta så känner jag mig duktig på att laga mat.
Den kvinna som finner mig slipper laga mat om den vill :D
Men en kvinna som visar sig att finna intresse för mig har alltid gått i stöpet. Men nån gång finner man säkert sin rätta. Jag kanske bara är trög och inte fattar att dom flirtar med mig.
Önskar nästan att kvinnan som flirtar är lite mer framåt å visar det eftersom jag tydligen inte fattar :D
 
Ikväll blir det bra på tv.
Jordskott Del 2. Del 1 var vansinnigt bra. Så tvåan verkar jättebra den med som man sett på trailer.
 
Nu ska jag gå upp till affären och köpa nikotintuggummi. För det glömde jag förut.
Ha en jättefin söndag kväll alla fina.
Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0