Söndag kväll.

Hej Raffe.
Ångesten börjar komma krypande inpå en. I morrn är det jobb igen. Och en hel fucking vecka på jobbet.
Men men. Än är det några timmar kvar på helgen.
Det blidde inte soppa idag som jag va sugen på då. Utan det blev tacos.
Det är lite jobbigt när middagsplanerna blir ändrade. Men det är en del av min sjukdom :D
Gott som fan var det i alla fall med tacos.
 
Asså. Det här med höst. Jag trodde jag skulle börja gilla den snart eftersom jag går och längtar till jul.
Men det här med hösten. Jag mår så jävla dåligt att folk som inte mår som mig kan inte fatta hur dåligt jag mår.
Jag får ångest, ont i kroppen, det är ruggigt. Men framför allt är det kroppen som lider mest. För värken i kroppen kan ingen föreställa sig. Jag får se hur länge man kan ha det så här. För det här tär på en 24 timmar om dygnet.
 
Nu ska jag ta en dusch och fiffa till mig lite så jag ser lite anständig ut i morrn i alla fall.
Trevlig söndag kväll mina vänner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0