Söndag.

Hej Raffe.
Igår var det en datorfri dag. Jag brukar ha såna och det passade bra igår. Det var film mys igår. Poppade en bunke popcorn och kollade på filmen stargate. Den är rätt bra faktiskt.
Till middag igår gjorde jag något som jag inte gjort förut. Jag gjorde grekisk moussaka. Och efter alla konstens regler så blev den jättegod.
 
I dag hade jag planerat att ta upp båten. Men det blidde inte så. Min draghjälp kunde inte i dag. Så nu har vi bokat den här båtupptagningen till på torsdag. Såna här tillfällen gillar inte jag att jag ska behöva gå vänta på något. Men det är väl en av mina sjukdomar som gör det. Men men. På torsdag åker Marina upp i alla fall.
 
Idag ska jag spåna på hur min nya hemsida ska se ut. Sen ska jag gå på långpromenad och ta med mig finkameran tänkte jag.
Men nu ska jag bara försöka ta det lugnt.
Ha det alla..
Pöss

Kommentarer
Postat av: Lillemmish - mode - inspo

Gott!!

ha en underbar söndag
kram

Svar: Du med vännen ;)Kram
Magnus Nylin

2017-10-15 @ 09:55:40
URL: http://www.nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0