shoppingdag.

Hej Raffe.
Idag har vi varit å kollat på lite andra saker. Blanda annat så köpte vi en ny julgran som kommer att passa mycket bättre än den förra eftersom vi har en mycket större och finare soffa. Sen köpte jag mig lite andra elektronik saker som jag har gått å suktat över.
När vi var i Haninge så passade jag på att slinka inte till frisören också.
Det känns ovant att va kortklippt igen :) Men det är skönt.
Till middag i dag blir det hemmagjord ost och skinksallad. Det var ett tag sen så det ska bli gott.
 
Asså. Det är inte skönt ute heller. Många tjejkompisar som jag känner säger att hösten är så mysig och så fin.
- Vart då undrar jag. Om dom tycker det är så mysigt. Varför inte sätta på sig bikinin och gå ut å lägga sig på gräsmattan å huttra lite. Själv föredrar jag varm och skön sommar haha.
- Fuck höst, vinter och kyla..
 
Idag börjar vintertiden också. Vi tar tillbaka klockan en timme och generellt är det vinter från och med idag. Eller? Vad vet jag. För mig är det så i alla fall.
Nu ska jag ta en varm kopp kaffe och sen förbereda middagen.
- Glöm inte att det är programmet Jordskott i kväll kl 21.00
Ha en trevlig söndag alla glada.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0