Pannkaksdag.

Hej Raffe.
Torsdag idag och pannkaksdag.
Pannkaka och soppa. Det blidde minestronesoppa (Pulver) Det var det som fanns hemma. Rätt gott var det ändå.
I morrn är det fredag och då ska vi ut å käka med jobbet. Det blir kul. Ska bara försöka ta mig förbi morgondagens jobb.
Föreställ dig kaos. På jobbet har vi Kaos gånger tio. Och värre blir det. Det är så på den här tiden av året. Men det hade blivit bättre om dom där dönickarna hade planerat bättre. och mycket roligare..
 
På söndag om min svåger får möjlighet så ska han hjälpa mig att ta upp båten. Syrran skulle snacka med han. Så det blir i sådant fall när dom kommer från landet på söndag.
För jag vill ha upp Marina så fort som möjligt så jag hinner täcka henne och vinterkonservera. För jag har ju spått att snön kommer i november. Och allt talar för att jag har rätt i den frågan.
 
Jag skulle vilja lära mig att ta kontakt med andevärlden. Jag kan känna närvaro och få upp saker i huvudet. Men jag kan inte kommunicera med dem. Jag måste leta på nätet hur jag ska gå till väga.
Eftersom många av mina nära och kära har lämnat detta jordeliv så skulle det vara häftigt att kunna ta kontakt med dem på andra sidan.
- Om någon av mina bloggläsare är ett medium så får du gärna kontakta mig på mailen. [email protected].
Nu lite tv-mys.
Ha det bäst nu alla.
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0