Lördag morgon.

Hej Raffe.
Lördag morgon och det blev inte så värst lång sovmorgon.
Bella skulle iväg på evenemang på Fryshuset arenan. All Time Low ska uppträda där ikväll och folk är som galna. Dom har tydligen köat ett par dagar för att få bästa platserna. Hon drog redan vid 6 i morse och när hon kom så hade hon köplats 34. SJUKT.
Så jag somnade om ett par timmar och sen kunde jag inte sova mer. Typiskt.
Så jag har hunnit med att rensa balkongen också. Så nu är den fin och balkongmöblerna är nerstoppade i källaren. Jag trodde inte jag skulle få plats. Men det fick jag.
 
Tvätta håller jag på med nu. Sen blir det väl ingen större aktivitet idag tror jag. Rätt soft lördag :)
Nu ska jag pula lite med datorn.
Ha det alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0