Lillördag.

Hej Raffe.
Lillördag i dag.
idag blev det ett skönt gympass och sen när jag kom hem så blev det en långpromenad och nu värker mina ben som tandvärk. Fattar inte att jag jämt ska överdriva med motion. Men jag kände mig ganska pigg när jag kom hem från gymmet . Så jag tänkte "Vafan. Varför inte". Å nu sitter jag med värk istället. Bra va?
Kyckling till middag i dag och det kommer smaka gott. Jag är hungrig som ett utsvultet lejon.
 
Det här med gymmet är kul. Nu kommer det fram personer och hejar på en. Och man pratar å så. Oftast är det samma personer som är på gymmet så man hejar på varandra när man kommer och går. Det gör att det blir kuligare att gå till gymmet när man har sån vänskap.
 
På lördag är det Höstmarknad 2017 ute på Dalarö. Jag skulle vilja gå på det. Så om jag får tid över så kommer jag att åka dit. Marknader är alltid kul. Man kommer ut och träffar lite folk istället för att gotta ner sig i soffan och glo på tv:n.
Nu ska jag börja med middagen så jag inte svälter ihjäl.
Ha en jättefin lillördag alla varelser.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0